Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Comunicare clara si concisa, Ascultare activa, Tehnici de vanzare,
Determinarea clientului sa actioneze in felul dorit de dvs.,
Transformarea obiectilor in argumente, Atitudini si expresii
recomandate... Intr-un cuvant Totul. Vino sa invatam totul despre
vanzarea prin telefon !
Prin intermediul acestui curs vom afla impreuna cine sunt
clientii nostri, cum trebuie abordat fiecare in parte, care sunt nevoile
fiecaruia dintre ei, ce si mai ales cum trebuie sa le vindem, cum le
asiguram serviciile post vanzare, cum le vindem mai mult, cum ii facem
sa ne recomande mai departe si multe alte lucruri practice din
domeniile : vanzari prin telefon, comunicare, customer care,
managementul timpului, marketing, stabilirea obiectivelor.
- iti vei imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii;
- vei avea mereu o atitudine pozitiva fata de tine si fata de clienti
- vei intelege importanta ascultarii active si a comunicarii nonverbale si vei invata tehnici specifice acestora;
- vei sti sa faci diferenta intre caracteristicile si beneficiile produselor si sa folosesti avantajele in procesul de vanzare;
- vei sti sa folosesti o tehnica de vanzare mai putin cunoscuta, insa extrem de eficienta;
- vei fi capabil sa folosesti afirmatii prin care sa trezesti interesul clientului pentru produs;
- vei sti cum si cand sa treci la actiune pentru finalizarea vanzarii;
- vei reusi sa convingi clientii, nu sa le impui, astfel incat satisfactia clientilor sa fie maxima;
- vei sti sa folosesti obiectiile clientilor ca pe o baza de argumentare;
- vei intelege si te vei adapta asteparilor clientilor, prin identificarea nevoilor acestora;
- vei sti cum sa construiesti o relatie cu clientul bazata pe incredere.
In plus, vom experimenta impreuna toate metodele si tehnicile, nu vom
sta, nu vom scrie, nu vom asculta un singur om care sa ne vorbeasca de
dimineata pana seara, ci vom lucra, ne vom imbunatati performantele
impreuna, vom descoperi cum sa facem sa fim cei mai buni agenti de
vanzari si cel mai important, ne vom distra.
Agenda cursului: (agenda este pur
orientativa, vom stabili impreuna inaintea cursului care sunt punctele
pe care trebuie sa punem accentul)
Telefonul – avantaje si dezavantaje
Aptitudinile agentului de telesales
Comunicarea profesionala: comunicarea verbala si comunicarea nonverbala
Limbajul si vocea
Atitudini si expresii recomandate
Caracteristicile, avantajele si beneficiile produselor in procesul de vanzare
Tehnici de vanzare – metoda AIDA
Jocuri de rol
Cui ii este adresat cursul?
Cursul este adresat tuturor celor care intra in contact direct cu
clientii, agentilor de vanzari prin telefon si agentilor de
telemarketing, operatorilor call center dar si tuturor agentilor de
vanzari care doresc sa isi perfectioneze abilitatile de abordare
telefonica a clientilor.
Durata cursului:
1 zi / 8 ore. Pauze de cafea si de masa incluse.
Cursul este interactiv, practic (in proportie de peste 75%), este folosita invatarea experentiala.
Costul acestui curs:
Doar 647 de lei
. Insa, pentru cei
care se inscriu si achita pana pe data de 15.10.2011 pretul va fi de
doar 497 de lei. Economisiti astfel 150 de lei.
La sfarsitul cursului toti participantii vor primi o diploma de participare semnata Alexandru Dinu, trainer atestat de CNFPA.
Cadou special pentru toti participantii:
Primiti gratuit audiobookul " Arta negocierii " in valoare de 69.76 lei.
Cadou special pentru toti participantii:
La sfarsitul trainingului de vanzari prin
telefon, Alexandru Dinu va scoate toata " gasca " la bere. Asta pentru a
sarbatori faptul ca devenim cei mai buni agenti de vanzari prin
telefon.
Garantie speciala:
Daca la sfarsitul cursului nu esti multumit de informatia primita primesti toti banii inapoi.
Unele idei de afaceri sunt ideale pentru 2013 si detin sanse serioase de viitor. Cei care le vor valorifica vor miza pe produse si servicii cerute in...