Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Stiri si analize economice

Dictionarul international de marketing



Dictionarul nu contine numai concepte, instrumente si tehnici de marketing. Cuprinde si referinte, asocieri, concepute special sa te ajute sa-ti extinzi si sa-ti amplifici cunostintele si intelegerea practicarii marketingului.

Foarte util, Dictionarul international de marketing te poate ajuta in doua moduri:

1. Folosind limba vorbita efectiv, reuseste sa clarifice o mare parte din jargonul utilizat in marketing.
2. La un nivel si mai pragmatic, explica practicile si procedurile de marketing.
Timpul de munca si Programul de lucru:

77 de probleme sensibile create de recentele modificari ale Codului Muncii
-  pontaj, program de lucru, timp de munca - 

>> Click AICI <<
 

Nu gasesti simple definitii, ci o abordare cu caracter enciclopedic, ce merita timpul si eforturile investite. Explicatii, observatii, comentarii clare, bazate pe experienta practica.

Asocierile, concepute sa te ajute sa-ti extinzi cunostintele in domeniul practicarii marketingului, includ: afaceri; ambalare; campanii; comert cu amanuntul; comert electronic; comportamentul consumatorului; comunicatii; copywriting; corporativ; creatie; culegere; distributie; economie; editura; fotografie; grafica, hartie; iconografie; internet; managementul de marca; marketing electronic; media; organisme de reglementare si legislatie; organizatii; planificare; procesare text; promovare; radio, reclama; relatii publice; site-uri web; tehnologia informatiei; tehnoredactare computerizata; televiziune; tipar; tipografie; vanzari, video.

Anexele cartii iti ofera:

- termeni in engleza-americana, engleza-britanica;
- termeni inruditi cu domeniul marketingului;
- termeni tehnologici inruditi cu acest domeniu;
- termeni de tipografie si productie inca in uz, dar care cad in desuetudine;
- termeni mai putin folositi, dar totusi utili.

Vei constata ca acest dictionar iti este de un real folos in extinderea si amplificarea cunostintelor, dar si in intelegerea practicii de marketing.

Pentru mai multe detalii clic aici....

Tags: dictionar international de marketingtehnici de marketingproceduri de marketingexperienta practicacomportamentul consumatoruluicomert cu amanuntul


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Dictionarul international de marketing
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afacere de succes: 20 de sfaturi si trucuri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri

Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Afacere de succes: 20 de sfaturi si trucuri"